Wij zorgen voor uw herstelling

Hoewel we allemaal ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen, gaat er helaas ook wel eens iets mis. Indien u een slechte ervaring hebt, horen we dat graag en proberen wij uw klacht / herstelling zo goed en snel mogelijk op te lossen. Indien u een storing of een defect aan een door ons geleverd en geïnstalleerd toestel wilt melden, vul dan onderstaand formulier zo nauwkeurig mogelijk in. Wij analyseren vervolgens uw aanvraag en contacteren u zo spoedig mogelijk voor een herstelling ter plaatse.

Gelukkig zijn er ook soms snelle oplossingen!
Kijk via deze link of de uwe er tussen zit.

Persoonlijke gegevens

Locatie

Herstelling

- - Wat: Wat is het defect? - - Hoe: Kent u de oorzaak? - - Waar: Beschrijf waar het product zich bevindt (BELANGRIJK als het product omkast is of op verdieping is geïnstalleerd!) - - Wanneer: Sinds wanneer doet het defect zich voor? / Wanneer kocht u het product aan? - -
Aan de hand van uw foto moeten we de situatie kunnen inschatten. Daarbij is belangrijk te kunnen terugvinden: Product(type), schade/defect, plaats van het product, ...

Direct hulp nodig?

Maak snel een afspraak
+32 (0)14 61 26 67
s