Referenties terrasoverkappingen

Ann en Johan

Geachte, met dit mailtje willen wij jullie laten weten bijzonder tevreden te zijn met de puike service en installeerdiensten van jullie bedrijf. Gisteren heeft Bart de overkapping geïnstalleerd, naar onze volle tevredenheid. Alles is keurig gegaan volgens planning en wij willen jullie dan ook hiervoor bedanken. Met vriendelijke groet, Ann en Johan

Chris & Kurt

Geert, ondertussen is Greg van “The Cleaning Brothers” onze nieuwe overkapping komen reinigen en hij heeft dat heel secuur gedaan. Toen hij klaar was vroeg hij zelfs om nog eens te kijken of ik nog iets zag! Een zeer aangename kennismaking was dat. Jullie hoeven je dus op dat vlak geen zorgen te maken! Uitstekende service! Bedankt nog eens voor de goeie service na installatie, wat bij sommige firma’s al eens wat te wensen over laat, niet bij jullie! Met vriendelijke groeten, Chris & Kurt

Copmans - van Utrecht

Copmans - van Utrecht

Beste, onlangs plaatsten jullie bij ons een terrasoverkapping van Renson. Graag laten wij jullie weten dat we heel erg tevreden zijn over het resultaat. Ook familie en vrienden zijn verrast en lovend. We sturen jullie enkele foto's in bijlage die gerust mogen gebruikt worden. Onze dank voor de fijne samenwerking. We zullen jullie zeker aanbevelen. Vriendelijke groeten, Alex en Ina Copmans - van Utrecht

Dientje

Beste Geert, het was een avontuur..., een mooi avontuur! We zijn heel blij met het eindresultaat. Bedankt aan het ganse team en onderaanneming Adriaensen Geert voor de accurate inzet! Speciaal ook dank aan Bart en Stef van Walbers om evengoed werk te leveren!! Wij vergeten nooit wat je van een team allemaal leert met grappen en grollen en staan er nog van verbaasd hoe snel dit meesterwerk tot stand kwam! Het was niet alleen boeiend maar ook best gezellig! Knap werk mannen!!!!! Super bedankt! Merci beaucoup! Thank you all sooo much! ...

IMG_0274

Familie Baeyens

Beste, onlangs plaatsten jullie bij ons een terrasoverkapping van weinor. Hierbij laten we jullie weten dat we zeer tevreden zijn over het resultaat. De plaatsers zijn echt vriendelijke vakmensen. We kregen vooraf ook voldoende info van iemand die duidelijk kennis van zaken had. We zijn dan ook 200% tevreden en zouden zo terug voor walbers kiezen. We hebben de juiste overkapping op de juiste plaats! Mvg, Fam. Baeyens

tubbax-vanherck

Familie Tubbax-Vanherck

Vorig jaar hebben we een terrasoverkapping laten plaatsen. Het is een hele mooie overkapping die vakkundig werd geplaatst (wat dikwijls door bezoek wordt bevestigd). Ook de naservice is op en top… ! Het was een aangename samenwerking en we kunnen deze firma alleen maar aanbevelen.
 

lamellendak-renson-1

Ina & Alex

Beste, onlangs plaatsten jullie bij ons een terrasoverkapping van Renson. Graag laten wij jullie weten dat we heel erg tevreden zijn over het resultaat. Ook familie en vrienden zijn verrast en lovend. We sturen jullie enkele foto's in bijlage die gerust mogen gebruikt worden. Onze dank voor de fijne samenwerking. We zullen jullie zeker aanbevelen. Vriendelijke groeten, Alex en Ina Copmans - van Utrecht

konings_loenhout

Konings

Beste, we zijn zeer tevreden over het resultaat. Ik moet ook vermelden dat het uitvoerdersduo zeer bekwame vakmensen waren met een zeer hoog verantwoordelijkheidsgevoel om op een rustige/gecontroleerde manier en oog voor detail een zeer hoge kwaliteit van werken na te streven. Ze wisten heel goed waar ze mee bezig waren. Topmensen! Je mag fier zijn om zulke vakmensen in dienst te hebben. Mvg

Robert

TOP! Bij deze willen we uw firma feliciteren met de uitstekende service die we hebben ondervonden. In het bijzonder de vriendelijke technieker die onmiddellijk het nodige heeft gedaan om het probleempje op te lossen. Proficiat aan alle mensen van Walbers en warm aanbevolen bij vrienden en kennissen. Een goede service dat maakt het verschil, houden zo!

TennisClub De Dageraad

Tennisclub De Dageraad

Prachtig! Iedereen heel enthousiast. En er wordt veel gebruik van gemaakt.

Van Hoovels

De nieuwe veranda is zeker een meerwaarde voor ons huis. Wij hebben er nu een leuke leefruimte bij waarin wij volop kunnen genieten van een mooi zicht op onze tuin en onze vriendelijke buren.
Zon of regen houden ons nu niet meer tegen met ons nieuwe buitengevoel. Een dikke proficiat ook voor de handige plaatsers die alles tot in de puntjes hebben afgewerkt en proper hebben achtergelaten. En nu alles gezellig inrichten en de voetjes omhoog en genieten van onze ruime nieuwe tuinkamer met een lekker hapje en drankje. Proficiat aan Walbers !!!

IMG_20180111_165557

Van Weereld

Wij zijn heel te vrede over de kwaliteit en vele van onze vrienden vinden het prachtig. Dit jaar hebben wij meer buiten geleefd dan binnen. Gr. Maria & John