Walbers in 't nieuw

We hebben het wel eerder vermeld maar dit jaar is voor ons een feestjaar.
Walbers wordt namelijk 40 jaar en daar hoort volgens ons ook vernieuwing bij.
Zo hebben we ons logo/naam, toonzaal, marketing, etc in een nieuw jasje gestoken.

We hadden de eer om op 27 februari een netwerkevent van “Ondernemend Beerse” te organiseren. Met trots hebben we onze gasten tijdens die avond een voorsmaakje gegeven van al deze vernieuwingen.

'Woningafscherming' word 'Zonweringen'

Het is misschien nog niet iedereen opgevallen maar zo hebben wij bijvoorbeeld onze naam veranderd.

“Walbers Woningafscherming” is destijds tot stand gekomen voor het al omvattende woord. Wij verdelen inderdaad een hele hoop producten om de woning af te schermen: luiken, zonnetenten, rolluiken. Maar bij woningafscherming wordt ook gedacht aan allerlei zaken die niet tot onze business horen, denk hier bijvoorbeeld aan tuinhekken e.d.
Het buitenleven zit nog steeds in de lift en in dit segment zoeken wij steeds naar nieuwe toepassingen. Wij specialiseren ons in totaalbelevingen van bijvoorbeeld buitenkamers die gepaard gaan met de juiste zonwering. Ook de woning zelf voorzien we van de juiste zonwerende oplossing.
De verandering van onze naam naar “Walbers Zonwering” was bijgevolg geen moeilijke keuze. Zonwering dekt nu eenmaal beter onze lading.
 

Toonzaal

De inrichting van onze toonzaal is destijds opgebouwd met Client Experience als uitgangspunt.  Wij willen onze klanten een realistisch beeld geven van onze producten en een voorsmaakje geven van de luxe, het genot en het comfort die onze producten kunnen bieden. 

We vernieuwen onze toonzaal regelmatig, op die manier kunnen we steeds het nieuwste op de markt tonen en tegelijkertijd kan de kwaliteit ter plekke vastgesteld worden.

Onze nieuwste aanwinst is een belevingsmuur met daarin verschillende stijlen van woningen die telkens voorzien werden van bijpassende ramen, deuren, luiken, rolluiken, … Voor ieder wat wils en alvast een indruk over hoe het product er aan verschillende stijlen van woningen zou uitzien. Wij mochten voor het optrekken van de verschillende ‘huisjes’ beroep doen op Adriaensen Bouwonderneming.
Dankzij hun kennis en vakmanschap staat elk product op een realistische manier ter beschouwing in onze vernieuwde toonzaal.

..en dus ook de marketing

Om deze vernieuwingen extra in de kijker te zetten deden wij beroep op Lauwers & Letters.
Zij hebben ons bijvoorbeeld voorzien van nieuwe plaatsingsborden. Zodoende krijgt onze vernieuwing ook een mooie plaats in het straatbeeld.

Een goed begin, maar zeker niet het enige waar zij ons mee hielpen. Zo kwam er een nieuwe promowagen en nieuwe belettering op de camions. Uiteraard kreeg ons nieuwe logo ook een mooie plaats binnen en buiten onze toonzaal.

We hadden ons jongste project niet kunnen realiseren zonder onze klanten maar willen daarbij al onze partners die hebben meegewerkt niet vergeten.

Dus daarom een welgemeende MERCI!

The making of

Nieuwe plaatsingsborden door Lauwers & Letters

s