40 jaar Walbers, hoe kijken jullie daarop terug?
Als een constant avontuur waarbij je dagelijks moet bijsturen om de juiste koers te blijven varen.
Elke dag brengt verrassingen met zich mee, en dat zorgt ervoor dat het zo interessant blijft.
Wat was de eerste noemenswaardige opdracht / klant / klus / of uitdaging voor jullie?
De verhuis naar dit pand, voor ons, zo een uitdaging, de grote omvang van heel het project.
Kunnen wij dit aan?
De bedrijfsnaam, waarom is er destijds voor gekozen om ‘woonafscherming’ in de naam op te nemen?
Woningafscherming is gekozen voor het al omvattende woord. Wij doen allerlei om inderdaad de “woning” af te schermen, luiken, zonnetenten, rolluiken, dit zijn allemaal producten om uw woning of inwonenden te beschermen, al moeten wij er wel bij vermelden dat wij dit woord in de toekomst gaan vervangen door ‘ZONWERINGEN’ omdat bij woningafscherming ook gedacht word aan tuinhekken, en dit doen wij niet.
Hoe kunnen we het bedrijf straks het best omschrijven?
Als een organisatie die…
Met de jaren ervaring van vader “40” en inmiddels dik 20 jaar de zonen van binnen en buiten kennen. Dat wij niet snel terugdeinzen voor een nieuwe uitdaging.
Waarin onderscheidt het bedrijf zich van haar concurrenten?
Wij proberen uit te blinken met onze zeer ruime toonzaal waar wij alles realistisch opgesteld hebben alsof het bij u thuis zou geplaatst zijn, zo kan de klant zich goed inbeelden hoe het zou komen. Ook de verschillende merken en prijsklassen zorgen ervoor dat voor ieders budget een oplossing te vinden is,
en uiteraard onze eigen opgeleide monteurs zorgen voor een perfecte plaatsing.
Wat is nu echt kenmerkend / karakteristiek voor het bedrijf?
Wij gaan ervoor, elke klant is even belangrijk en uniek, bij ons word elk project met detail behandeld.
UW COMFORT IS ONZE ZORG.
Hoe zouden jullie graag omschreven willen worden door klanten?
Als een bedrijf waarbij je in de eerste plaatst een aankoop hebt gedaan waarbij je je goed voelt.
En achteraf op terugkijkt dat wij de klant volledig ontzorgd hebben.
Maak de zin af: jullie zijn pas echt tevreden als…?
Cliché misschien, “de klant tevreden is”.
Wat voor type projecten hopen jullie over vijf jaar te hebben/doen?
Buitenleven zit nog steeds in de lift, wij zoeken volop naar nieuwe toepassingen hierin. Graag realiseren wij totaalbelevingen in buitenkamers.
Hoe wil je dat jullie klant aan jullie terugdenken?
‘o ja dat zijn die jongens die…’
..Toen wij binnenstapten in de toonzaal, mij helemaal ontzorgd hebben, ik kan met een gerust gevoel mijn project aan hen toevertrouwen.